Spoločnosť Apple si berie na paškál hocikto, a to vrátane ďalších významných technologických spoločností. Tentoraz sa medzi nich zaradil Google, ktorý sa vo svojej najnovšej reklame tak trochu vysmieva tomu, že iPhony postrádajú jednu zo skvelých funkcií, ktorými disponujú smartfóny Google Pixel. Okrem tejto reklamy bude v našom dnešnom súhrne reč o najnovších beta verziách operačných systémov iOS a iPadOS ao kritike príslušenstva FineWoven.

Problémové betaverzie

Vydanie aktualizácií jablčných operačných systémov je spravidla dôvodom na radosť, pretože prináša opravu chýb a niekedy aj nové funkcie a vylepšenia. Spoločnosť Apple v priebehu uplynulého týždňa vydala okrem iného aj aktualizácie beta verzií operačných systémov iOS 17.3 a iPadOS 17.3, čoskoro sa ale ukázalo, že príliš veľa radosti nepriniesli. Akonáhle totiž prví užívatelia začali tieto verzie sťahovať a inštalovať, dochádzalo u mnohých k tomu, že im ich iPhone „zamrzol“ na úvodnej obrazovke. Jediným riešením bolo obnovenie zariadenia cez DFU režim. Apple aktualizácia našťastie obratom zneprístupnil a ďalšie verzie uvoľnia vtedy, keď bude problém vyriešený.

Kritika FineWoven krytov na Amazone

Pozdvihnutie, ktoré v čase svojho vydania vyvolali FineWoven kryty, nepoľavuje. Vyzerá to, že kritika tohto príslušenstva rozhodne nie je zbytočne nafúknutou bublinou, čo dokazuje aj fakt, že sa FineWoven kryty stali podľa hodnotenia na Amazone najhorším Apple produktom za posledné roky. Ich priemerné hodnotenie má iba tri hviezdičky, čo pri jablčných produktoch rozhodne nie je obvyklé. Užívatelia si ťažujú na to, že sa kryty aj pri bežnom používaní ničia extrémne rýchlo.

Google sa posmieva novým iPhonom

To, že sa iní výrobcovia občas triafajú do Apple výrobkov, nie je ničím neobvyklým. Radí sa medzi nich napríklad aj spoločnosť Google, ktorá má na konte napríklad sériu spotov, v ktorých porovnávala schopnosti svojich Pixel smartfónov s iPhonmi. Hneď na začiatku tohto roku vydal Google ďalšiu reklamu v tomto duchu, v ktorej propaguje funkciu Best Take – tá dokáže s podporou umelej inteligencie vylepšiť snímky tvárí. Funkcii tohto typu iPhony samozrejme chýba. To ale podľa Googlu nie je problém - Best Tak si na smartfónoch Google Pixel dokáže poradiť aj s fotografiami, poslanými z iPhonu.

.