Jednou z najväčších výhod IPTV služieb je ich dostupnosť naprieč platformami – živé vysielanie aj programy z archívu môžete sledovať v prostredí webového prehliadača, na tablete, smartfóne, alebo napríklad na chytrej televízii. Výnimku v tomto smere netvorí ani služba Telly, ktorej jednotlivé aplikácie pre vás postupne recenzujeme už od minulého decembra. Ako posledný prichádza na rad Telly pre Apple TV. Ako sa nám páči?

Oficiálne údaje

Telly je IPTV služba – teda internetová televízia – ktorá používateľom ponúka možnosť voľby medzi tromi rôznymi balíčkami s bohatou programovou ponukou. V rámci služby Telly môžete sledovať viac ako stovku rôznych kanálov naprieč žánrami, a to ako tuzemské, tak aj zahraničné programy. V ponuke nájdete možnosť sledovania priamych športových prenosov z celého sveta aj bezplatnej HD verzie vašich obľúbených televíznych kanálov. Telly ponúka tiež užitočné funkcie, ako je možnosť nahrania, spätného prehrania, alebo prehliadania týždenného archívu. Diváci majú na výber z troch balíčkov - malý so 67 kanálmi za 200 korún mesačne, stredný so 106 kanálmi za 400 korún mesačne a veľký so 127 kanálmi za 600 korún mesačne. Okrem toho si môžete ku každému z týchto ponúkaných balíčkov kanálov zaobstarať HBO 1 - 3 HD s HBO GO za 250 korún mesačne. Telly je možné sledovať až na štyroch zariadeniach naraz (bez príplatku), a spolu so službou dostanete aj priestor na nahranie až 100 hodín relácií. Telly môžete na svojich mobilných zariadeniach sledovať na území celej Európskej únie.

Rozhranie aplikácie

Aplikácia Telly pre Apple TV má podobné rozhranie ako jej varianty pre iPadOS a iOS. V hornej časti obrazovky nájdete lištu s možnosťou prechodu k živému vysielaniu, k nahraným programom, televíznemu programu ak návratu na domovskú obrazovku. Hlavná časť domovskej obrazovky zaberajú náhľady návrhov programov na pozeranie, nasleduje prehľad nedávno prezretých programov, ku ktorých prehraniu sa môžete prípadne vrátiť, a nájdete tu aj prehľad žánrov.

Funkcia, stabilita a kvalita prehrávania

Rovnako ako pri predchádzajúcich verziách aplikácie Telly musím opäť vyzdvihnúť stabilitu aplikácie. Ani v špičke nedochádzalo k výpadkom, prerušovaniu alebo zasekávaniu prehrávania. Rovnako ako pri predchádzajúcich verziách aplikácie Telly ma aj tu potešila ponuka zaujímavých relácií na pozeranie. Návrhy sa zobrazujú na hlavnej stránke, a pokiaľ na obrazovke zamierite úplne dole, môžete jednotlivé filmy prechádzať podľa žánrov. Prehľadné, funkčné a užitočné sú aj “karty” jednotlivých relácií, kde nájdete nielen podrobné informácie, ale aj možnosť nahrania alebo spustenia prehrávania programu. Aplikácia Telly pre tvOS beží svižne, bez problémov, a je veľmi jednoduché sa v nej zorientovať a ovládať ju.

záverom

Telly je veľmi podarenou aplikáciou pre Apple TV. Jej rozhranie vyzerá aj na rozmernej obrazovke veľmi dobre, chod je bezproblémový, prehrávanie rýchle a spoľahlivé. Po vyskúšaní všetkých variantov tejto aplikácie som došla k záveru, že sa vývojárom podarí každú z verzií ušiť priamo na mieru príslušnému operačnému systému. Všetko funguje tak, ako má - a navyše to vyzerá naozaj skvele. Ďalšia z vecí, ktorú som u Telly veľmi uvítala, je dokonalá previazanosť naprieč všetkými platformami – ak začnem sledovať film, seriál alebo televízny program napríklad na iPhone pri ceste v autobuse, môžem potom doma na Apple TV okamžite nadviazať tam, kde som skončila. Rozhliadnuté programy navyše nemusím zložito hľadať – aplikácia mi ich prehľadne naservíruje priamo na hlavnej obrazovke.

.